top of page
  • ayberkerdogan34

Merve Erdem: Kiraların yükselmesiyle kazancımın çoğu gidiyor



Merve Erdem, İstanbul’da bir danışmanlık firmasında çalışıyor ve aynı zamanda Adalet bölümünde okuyor. İşinden, okuduğu bölümden ve ilerideki hedeflerinden bahseden Erdem, çalıştığı firmanın olumlu ve olumsuz yönlerine değindi.


Konuşmasına kendinden bahsederek başlayan Merve Erdem, neden adalet bölümünde okuduğuna şu sözlerle değindi; “Ben Merve Erdem. 34 yaşındayım. 5 yaşında bir oğlum var. İşletme mezunuyum. Şu anda İstanbul’da bir danışmanlık firmasında, hukuk departmanında çalışıyorum. Aynı zamanda da okuyorum. Nişantaşı Üniversitesi Adalet birinci sınıf öğrencisiyim. Dikey geçiş sınavına girip eğitimimi Hukuk’ta tamamlamak istiyorum. Eğer bu gerçekleşmezse KPSS’ye girerek icra memurluğu gibi bir iş yapmak istiyorum. Şu anda adalet okuma nedenim ise, hukuk departmanında çalıştığım için kendi işimle alakalı bir bölüm okumak istedim. Daha önce aynı firmada idari işler bölümünde çalışıyordum. Sonra hukuk müşavirleri ile birlikte çalışmaya başlayınca ve onların da beni bu alanda ilerletmek istemelerinden dolayı adalet bölümünü seçtim. Bu bölümü severek okuyorum, bana bir şeyler kattığını düşünüyorum” ifadelerine yer verdi.



“Bana işlerimde katkı sağlıyor”


Konuşmasının devamında yurt dışına çıkma ve işine orada devam etme imkanı olsa da, şu anlık böyle bir planının olmadığından bahseden Erdem; “Okuduğum adalet bölümü, kendi çalıştığım birimdeki işleri yapabilmem ve ileride yükselebilmem için bana katkı sağlıyor. Şu an için olumsuz bir yanı yok. Biz şirketlere fon kuruyoruz. Girişim sermayesi yatırım fonları üzerine çalışıyoruz. O da bu sektörde yeni ve bayağı gelişen bir durum. O yüzden de bu bölümün kariyerim için iyi olacağını düşünüyorum. Çalıştığım danışmanlık firmasının Almanya, Bosna Hersek ve İngiltere’de şubeleri var. Oralarda da çalışma imkanlarımız oluyor. Oralara da ara sıra ziyarete gidebiliyoruz. O ülkelerde devam etmek ve yaşamak istersek böyle bir imkanımız var. Ama şu an için oğlum daha küçük ve ona ben çalışırken Annem bakıyor. Onun için şu anlık böyle bir planım yok ama ilerleyen zamanlarda olabilir” dedi.


“Para biriktirmek artık imkansız gibi”


Konuşmasının sonunda çalıştığı firmanın olumlu ve olumsuz yönlerine değinen Erdem; “Türkiye’nin ekonomik şartları maalesef ortada. Maddi açıdan ne kadar kazansam da kira fiyatlarının yükselmesi ve alım gücünün düşmesiyle kazancımın çoğu gidiyor. Kenara para koymak ve yatırım yapmak artık imkansız gibi. Bu şartlarda sadece kendini geçindirebiliyorsun. Bazen ay sonu geldiğinde maalesef cepte para kalmıyor. Ama bunun yanı sıra çalıştığım firmada herkes açık görüşlü, kimsenin kimseye baskı uyguladığı yok. Bu yüzden manevi yönden mutluyum. Ekip arkadaşlarımla çalışmaktan keyif alıyorum” sözleriyle konuşmasını sonlandırdı.

9 görüntüleme0 yorum
bottom of page